El món en blau


Un-xa!



Benvinguts al meu blog! Aquest és molt especial, ja que… És més gran per dins, És blau, És nou i té coses velles, i… infinitat de coses més que ara no ennumeraré. Ja que n’hi podria estar tota la vida.

I quin millor moment per obrir-lo que el dia després del partit de semis Madrid-Barça. Per això he decidit estrenar-lo amb un dels meus ninotets celebrant-ho.

En aquest blog hi aniré penjant les meves il·lustracions, i comentaré aspectes que jo cregui convenients en el moment que jo cregui convenient.

També voldria agrair els consells de @cesc_pc i @patricye_3 , que m’han animat a fer-me el blog.

I, de moment això és tot.

PD: Gràcies per ajudar-me a fer-me el blog, @david_oporto !

   Esther NC

Anuncis

3 pensaments sobre “El món en blau

  1. “En aquest hi aniré penjant les meves il·lustracions, i comentaré aspectes que jo cregui convenients en el moment que jo cregui convenient.”

    ¡¡¡SEÑOR SI SEÑOR!!!

Deixa un comentari

