Distraccions


Un-xa!

Bé, després de passar un cap de setmana ben entretingut, actualitzo.

Sent sincers, m’hagués agradat actualitzar fa dies, però per motius que desconec el meu ordinador no em deixava fer res amb el wordpress, així que qualsevol edició o comentari els he hagut de fer des d’ordinadors externs… Què hi farem!

Bé, doncs aquí deixo un dels acabats de la il·lustració que vaig fer en l’anterior post. He intentat millorar-la… Bé, suposo que el canvi es nota. És el que té treballar amb una pantalla enorme i bé, per què no dir-ho, amb un mac, i més temps.

I, per altra banda, penjo l’obra d’art que vaig fer al braç de @david_oporto la tarda de diumenge. Noi, ho sento, però tens un braç que demana a crits ser pintat! 😛 Al cap i a la fi, tenir una tardis al braç no està gens malament!

En qualsevol cas, espero seguir dibuixant cosetes i poder-les penjar ben aviat!

Esther NC

Anuncis

Deixa un comentari

