Coincidències…


Un-xa!

Després de molt i molt de temps sense actualitzar, per motius de molta feina i poc temps, i relaxar-se i començar tranquil·lament les vacances (ho reconec, sóc una vaga!), actualitzo en motiu d’un moment molt important:
Aniversaris!
Bé, a un minut de que passi a ser dia 4 de juliol, amb la qual cosa vaig ràpid.
Va dedicat al meu tonto preferit, o com a mínim de moment, i espero que per força temps, a no ser que se li encengui una bombeta de cop (és veritat, i ho saps! ;P ), en @David_Oporto, que tres anys més tard del 92 va decidir esperar-se a néixer el mateix dia que una servidora. Què hi farem… ningú és perfecte… xD

[Doncs bé, suposo que t’ho esperaves… però porto tota la tarda parlant amb tu i no m’havia donat temps a escriure res, i com ahir vaig arribar rebentada, doncs no em va donar temps a preparar-ho, ja que volia publicar-ho aquest matí. I sí, mentre parlàvem fa uns minuts estava pintant i fent-li la fotografia al nou dibuix, que amb el teu permis, em quedaré jo! (Amb un ja en tens prou, hum!)]


I per acabar, ara que arriben les vacances, comentar: Sopars d’exalumnes…. necesaris?
Bé, hi ha opinions i opinions. Ara arriba una d’aquelles èpoques (o això em sembla) en que tothom decideix retrobar-se i mirar com li va a l’altre. No hi tinc res a objectar, al contrari, m’agrada retrobarme amb gent que per “x” motius he perdut cert contacte. Però… Qui decideix el millor lloc on anar un munt de persones? Quina es la millor data…? Un munt de problemes tot plegat, ja que sempre hi haurà algú que no pot ser-hi present i que si no hi és, quedarà (potser) ressentit.
Bé, cadascú amb la seva consciència. Suposo que també depèn del que et faci sentir una retrobada o què hi busquis en aquesta…

//Detalls del dibuix: Pintat amb aquarel·la, BIC i tinta xinesa. (ràpido ràpido! =P)//

Fins aviat (espero)!

PD: FELICITAAATS!!

Esther NC

Anuncis

Un pensament sobre “Coincidències…

Deixa un comentari

