Poca inspiració…


Unxa!

Doncs bé, ja torno a ser aquí.
La veritat és que no us puc oferir gran cosa, tinc moltes ganes de fer però no sé per on començar, i acabo sense fer res. O començo a fer una cosa i la deixo perquè no em convenç. A part, potser penso que m’agradaria engegar nous projectes, però no hi poso prou empenta.  Suposo que és una “mala ratxa”, com qualsevol altra.

Per altra banda, parlant d’iniciar nous projectes, he pensat en obrir (a part de la nova secció, que això ja està fet i iniciat – per fi una cosa que realitzo!!-) un “nou blog”. Potser en una altra plataforma. O fer-me algun tipus de web, no sé. Seria més o menys el mateix, però potser en castellà o en anglès: m’agradaria arribar a tanta gent com pugui, però tot i així vull conservar la meva identitat, per aquest motiu no vull deixar de seguir fent les meves publicacions en català (-uuuuuuh!! separatiistaa!!! xD -), però això també suposa que hi ha molta gent amb una barrera idiomàtica. Per la qual cosa, seria continuar expandint el meu món intentant ampliar el públic i mantenir el que ja he estat construint (cosa una mica improbable, perquè amb la poca dedicació que poso al blog…).
No sé, es tracta, suposo, de seguir reflexionant-hi, i posar-hi ganes i treball.
Espero que el nou curs em doni més motius per penjar coses, actualitzar, i ganes de mostrar-vos el que faig. El problema és que on més desenvolupo els meus projectes és a la meva llibreta… I això suposa un avantatge i un “inconvenient” alhora:

-Avantatge: me l’enduc a tot arreu i m’és més fàcil posar-m’hi (encara que com dic, últimament em costa), puc treballar amb comoditat, etc, etc.
-Inconvenient: acabo treballant amb les mateixes tècniques (problema meu), passar-ho a format digital comporta “més feina” (pal), etc, etc.
En resum: Que sóc una vaga, siguem sincers.

I després, que els projectes desenvolupats pel curs… molts no m’acaben de convèncer. A excepció dels que he estat fent a l’àrea de creativitat. I amb això vull donar les gràcies a la meva professora (encara que ja no em toqui) Montse Casacuberta, que com pensem tots els companys de classe, ens ha ensenyat molt més que a dibuixar, ens ha ensenyat a ser persones i ens ha ajudat en tot i més.
I bé, després que penseu que sóc una pilota, com deia, on més m’ha agradat el que he fet és allà, i aquestes properes publicacions us aniré ensenyant cosetes.
Començaré per l’últim treball, el final, en el qual vaig realitzar un stop-motion amb un dels personatges dissenyats a partir de les descripcions que em feien alguns companys.
Podria estar molt millor, però és un començament. (En una publicació anterior ja vaig penjar un altre stop-motion fet per a aquesta assignatura)

 http://youtu.be/BhS7g9Kp3iM

Esper-ho que us agradi! I m’agradaria esperar respostes!! 😄 (De la il·lusió també es viu! )

Fins aviat!! ^^

Esther NC
Blue

Deixa un comentari

