Tornada a la rutina


Unxa després de segles!!

Després de la gran empenta, un tems de descans, per variar! Què hi farem, el que us deia, massa coses al cap, i al final no es fa res.

Doncs bé, ja començat el curs, després d’un any que no va ser gaire “productiu” o interessant des del punt de vista d’ensenyament de temes relacionats amb la carrera, com a mínim des del meu punt de vista, aquest any comencem més forts, i m’agrada. Bé, com a mínim a primera vista, quan toca posar-se 40.000 hores amb una feina o trencar-s’hi el cap, acabes maleint-ho tot, però és la gràcia, no?

Doncs bé. com deia, canvis per tot arreu, i moltes ganes.
Per començar, i per variar, a última hora em vaig decidir per participar en un concurs del videojoc “Guild Wars 2”, del qual recomano mirar-se a fons la part gràfico-artística, ja que és admirable i molt, molt, molt maca. I, com deia, amb la insistència dels meus amics i companys de batalles, vaig decidir començar a jugar, i la veritat és que està molt currat. I després que m’informessin de que hi havia un concurs de Halloween del joc, m’ho vaig estar pensant. Taaaant m’ho vaig estar pensant que a 3 dies pel tancament vaig dir, vinga, som-hi nois, a posar-s’hi! (Tard, ho se, perè més val tard que mai… no? )
I bé, aquí us deixo una mostra del que vaig fer. Es tractava de fer un diorama (una escena en 3D) que tingués a veure amb Halloween i, evidentment, amb el joc. I a contrarellotge vaig treballar, com la majoria de vegades, i a les 9 en punt de la nit, quan tancava, doncs, bé, ho vaig enviar per segona vegada.

I bé, més que res és això. Segueixo en procés de remodelar, i estic preparant un parell de contes/ històries, a més d’il·lustracions, però això no és novetat. I també he de passar a digital les imatges (bé) del tema disseny de personatges. Aviat (espero, com sempre) tindreu novetats.
Espero acabar-ho aviat i poder sentir-me orgullosa del blog!

Fins d’aquí no molt!!!

Esther NC
Blue

Anuncis

Deixa un comentari

